Заа, энд ирээд ер нь бол миний амттаны дуршил их буураад байгаа билээ :P, кк. Монголд гоё харагдаад байдаг чихэрнүүд энд ер гоё харагдахаа больсон. (Жич: дуршил багассан гэдэг нь амттанд дургүй болсон гэсэн үг биш бөлгөө.)
Нэг өдөр хичээл дээр, манай ангийн Франц залуу нэг цэнхэр цаастай печень өгсөн юм аа, өгсөн ч гэж бүгд хуваагаад идсийн. Тэр цагаас хойш тэр нэг шоколадтай печеньд "дурлачихлаа"... Хичээл тарж ирээд бодоостой, за байз ямар бичигтэй байлаа, ямар цаастай байлаа, Ямар ч байсан Carrefour гэж байсан. Carrefour орвол олдох байх. Хэзээ Carrefour явах уу, яаж явах билээ, хамгийн ойрхон Carrefour хаана билээ. Түмэн юм бодоостой, хэд хоног нөгөөхөө бодож явлаа ш дээ.
Тэгээд нэг нартай өдөр Carrefour ороод, "дурлалт залуу"-гаа ч олсон. Тэр цагаас хойш, стипенд буусан үеэр Carrefour ороод байдаг болсон юм аа. Энэ печений төлөө очно, гэхдээ бусад хэрэгтэй зүйлээ бас авчихдаг л даа.
Миний дурлалт хархүү:
Энэ бол оршил байлаа. Одоо үндсэн хэсэг.
Сая, 1 сарын 11нд Carrefour явлаа, хэдэн юм авахаар, бас дуртай печень-ээ ч авахаар. Сургуулийн хоёр Монгол маань Монгол буцах гэж байсан учраас, гэрлүүгээ хэдэн юм явуулах санаатай, дүүдээ өөрийнхөө дуртай, гоё печень явуулах гээд хэд хэдийг авсан юм аа.
Тэгээд печень-ээ авах гэсэн чинь хугацаа нь 01.04.2016 гэж байсан юм. Би хугацаа нь 4 сард дуусах юм болов уу, 1 сарын 4нд дуусчихсан юм болов уу, хугацаа нь дууссан бол тавиур дээр баймааргүй юм гэж эргэлзээд касс дээр нь очиж тооцоо хийхдээ асуулаа. Касс нь намайг ойлгодоггүй ээ. Тэгэхээр нь хажууд байсан залууг орчуулаад өгөөч гэсэн чинь,
"хэрвээ хугацаа нь дууссан бол тавиур дээр байх боломжгүй" ( тэр залуу кассчин эмэгтэйгээс асуусан эсэхийг нь би санахгүй байгаа) гэхээр нь, тийм дээ, хугацаа нь дууссан бол хураагаад авчихсан байх биз гэж бодоод авчихлаа.
Тэгээд эхний печенийг би сургуулийнхаа хоёр Монголтой хамт идсэн юм. Задалсан чинь хайлчихсан нэг их сайхан харагдаагүй л дээ. Тэгээд би хугацааг нь асуусан юм чинь гэж бодоод, бас тэр хоёр "жаахан хайлчихсан л байна" гэхээр нь юм бодсонгүй идчихлээ.
За тэгээд гэрийнхэндээ 2ийг явуулчихаад, сая бүтэн сайнд өөртөө үлдсэн нэгийгээ идэхээр шийдээд задлав аа. Тэгсэн чинь бас хайлчихсан, ёстой муухай, яг л хугацаа нь дууссан юм шиг харагдсан. Тэгээд юун идэх, шууд хогийн сав руу :(
Тэгээд л хугацаа нь дууссан печень авчихаж гэдэгтээ бүрэн итгэлтэй болоод, уур хүрээд, гэрийнхэнд маань ийм муухай печень очиж байгаа, бас би нэг найздаа бэлэглэсэн болохоор тэр бас намайг муухай болсон печень өгсөн байна гэж болож байгаа байхдаа, гэж бодохоос муухай санагдаад. Тэгээд хогийн уутнаасаа печень ээ гаргаж ирж байгаад, зургийг нь аваад, Тайваний
Carrefour-ийн вэб рүү нь орж байгаад гомдол бичлээ ээ. "Танайхаас би тэдэнд тийм юм авсан, кассчин эмэгтэйгээс асуусан, намайг ойлгоогүй, тэгээд печень ийм байсан, би зургийг нь авсан, гэхдээ энд чинь аплоод хийх товчлуур алга бла бла"
Тэгсэн чинь нэгдэхь өдөр над руу залгаж байна аа,Сarrefour-оос. Уучлаарай, зургуудаа явуулах боломж байна уу, энээ тэрээ. Тэгээд имэйл хаяг өгөхөөр нь зургуудаа явуулсаан, мэйл сервер нь мэйл хүлээж авах боломжгүй гээд буцаж хариу ирээд байдаг. Тэгэхээр нь ФБ хуудсыг нь хайж олоод, зурагнуудаа явуулаад, хэрэглэгчийн үйлчилгээний төв рүүгээ хэлээд өг, мэйл чинь ажиллахгүй байна бла бла...
За тэгээд, ядаж ядаж тэд нар зурагнуудыг минь хүлээж аваад, залгаад, уучлалт гуйгаад, надтай уулзаж, авсан печений минь мөнгийг авчирч өгнө гэлээ. Намайг уулзах боломжтой хугацаа, бас хаягаа өгөөч гэсээн.
Тэгээд өнөөдөр дэлгүүрийн менежер нь, хоёр ажилтантайгаа ирээд, би уулзчихаад ирлээ. Печений мөнгийг минь өгч байгаан, дээрээс нь тор дүүрэн бэлэг. Бас "Уучлаарай, бид нар печенийг шалгасан, дуусах хугацаа нь 4 сард байсан. Гэхдээ тээвэрлэлт, цаг агаараас болоод, хайлаад, сахар нь гадагшилчихсан байна. Дараа дараагийн үйлчлүүлэгчид маань танд тохиолдсон шиг зүйл бүү тохиолдоосой гээд бид бүх дэлгүүрээсээ тэр печенийг эргүүлэн татсан. Ирэх сард шинээр ирэх байх, тиймээс та дуртай печень-ээ ирэх сар болтол аль ч дэлгүүрээс авах боломжгүй байгаа шүү" гэнэ ээ.
Бас"касс маань англиар ярьдаггүй байсанд уучлаарай. Бид хэрэглэгчдэд туслах мэдээллийн булан нээсэн, тэнд ажиллах ажилтан англиар ярьдаг, хэрэглэгчдийн асуултанд хариулж ажиллах болно" гэнээ. Дээрээс нь "Хэзээ ч хамаагүй, залгаж, мессеж бичиж болно, бас Carrefour орохоороо уулзаж байгаарай, туслахдаа бэлэн байх болно" л гэж байна шүү :)
Ингээд би гэж нэг "Халхын цуутай заргач" :P , бүхэл бүтэн дэлгүүрийг хөдөлгөөнд оруулаад, шинэ үйлчилгээ хүртэл нэвтрүүлүүлээд байна даа.
Сүүлдээ санаа зовоод, хүмүүст бөөн төвөг удаад, хүмүүс "бөндөгнөөд" байхаар хэцүү санагдаад, өөрийгөө буруутай юм шигээр мэдэрлээ ш дээ кк. Би энүүгээр юу хэлэх гээд байна гэхээр Customer service ийм байдаг байх нь.(Манай Монгол хэзээ ийм болох болоо!!!)
Хамгийн гоё хэсэг нь:
Миний бэлгийг харах уу??? Тэр том шар хайрцагтай печень нь Тайваний их алдартай, хайнд-мэйд күүки юм гэсэн.
Урангоод: Би чамд өгөхгүй, ганцаараа бүгдийг нь иднэ. Тиймээс, надаа авчраарай энэ тэр гэсэн юм сонсмооргүй байна :P
No comments:
Post a Comment